Bakgrunn

FB

onsdag 9. april 2014

Vil du lage din egen "påskepakke"

Det er ikke til å legge skjul på at jeg ELSKER Søstrene Grene og ofte handler i deres butikk i Sandnes. Både små og store ting kjøpes inn der, til ulike anledninger eller til interiøret. Det er ikke få av mine servietter som kommer fra Søstrene Grene, jeg har jo som kjent serviettdilla

Jeg følger Søstrene Grene også på Facebook og der kom jeg i dag over denne lille fine diy'en du enkelt kan lage nå rett før påske. Se på bilde under:


På Søstrene Grene sine nettsider er det også lagt ut video som enkelt forklarer hvordan du gjør dette. Så om du har noen papirkopper og sløyfebånd liggende er jo dette noe du fort kan slenge sammen. Og for fremtiden så trenger jo ikke dette være noe du bare lager til påske. 

Det kan jo også brukes som innpakning av små gaver, godteri til barn eller som en gave til en veninne, bare fantasien som setter en stopper her.

Oppskriften finner du -her-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.