Bakgrunn

FB

tirsdag 29. april 2014

Sølvlysestaker



Det er ingen hemmelighet at jeg elsker sølv i interiøret og bruker det mye. Men det trenger ikke være ekte sølv og kan godt bare se ut som sølv. Det holder i massevis for meg.

Men likevel har jeg lenge ønsket meg skikkelige dyre sølvlysestaker som man kan  kjøpe hos gullsmeden. Men jeg har sett hva slikt koster og innsett at det ikke kom til å skje med mindre man skulle vinne i Lotto (og jeg spiller ikke Lotto engang så da...)

Gleden var derfor stor da min egen mor sa jeg skulle arve de hun hadde. Jeg har visst om det lenge men ikke trodd det skulle skje helt enda. Men å så glad jeg ble og gleda meg til å komme hjem å finne et fint sted til de. Som jeg enda ikke helt har funnet, må prøves litt rundt om.



2 kommentarer:

  1. Dei var kjempefine! Vi har sett lysestakar på ønskelista til bryllaupet :)

    SvarSlett
  2. Og forresten! Du skulle ha sett katten når han såg det søte dådyret eg vann her. Hahaha.. Herlighet for ein katt! Smaug seg fram som om han skulle fange den, forsiktig bort før han fant ut at det var ingenting likevel :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.