Bakgrunn

FB

fredag 2. mars 2012

Min første premie!

For ikke lenge siden deltok jeg i en Give Away på bloggen Tonje Merethes lille verden. Jeg vant ikke hovedpremien, men en overaskelse. Trenger vel ikke legge skjul på at jeg elsker gaver og ikke minst overaskelser. Idag kom det pakke i posten. Den som rev opp pakken, og ikke hadde tid til å ta bilde av den fine innpakningen først det var meg. (Notere bak øre og prøve huske til evt neste gang)

Men tingene som var inni måtte jeg jo såklart ta bilde av.



En pakke med kjempefine servietter i rosatoner.
Den traff du blink med fullstendig siden jeg vel kan si jeg har dilla på servietter. 
Det kan jeg dog skrive et innlegg om en annen dag, nå er hvertfall disse nye med i samlingen min.


 En fugleknagg fra InHouse fra Living.
Vet ikke hvor jeg skal henge den enda, men skal nok finne et fint sted.
Kanskje på sort/hvitt soverommet til smykker? Hmm, fundere litt på den...


Og en pose med te fra Pukka som jeg gleder meg til å prøve.

Tusen takk Tonje Merete for den kjempefine overaskelsen.
You made my day!!

1 kommentar:

  1. Så bra overraskelsen falt i smak. Alltid moro å kunne glede andre.
    Dersom du ønsker flere knagger så fant jeg denne (og det andre) på Home & Cottage. Kan hende de har på Living også altså, vi har ikke Living her så jeg aner ikke hva de har. Vurderte knaggen selv, men jeg fikk noen til jul som jeg enda ikke har fått opp på veggen.

    Ha en flott helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.