Bakgrunn

FB

onsdag 14. mars 2012

Urørt, mitt beste Interiørbilde

Som fast leser av Norske Interiørblogger så har også jeg fått med meg utfordringene man kan delta i der inne med å vise frem interiøret sitt. Så har jeg jo tenkt at det skulle jeg vært med på og, og når denne Urørte blogger dukket opp er det min sjanse til å vise min blogg frem.

Denne gangen går det ut på å vise frem sitt beste interiørbilde for tiden. Man kan vise frem bloggen sin som ikke har blitt vist så mye før, og er ny. Og siden min blogg ble startet før jul så er den jo ganske så ny.

Her er en av favorittene hjemme hos meg for tiden. Tok mange bilder og klarte ikke bestemme meg. Men når jeg tenkte meg om er det denne stilen som representerer meg best og viser min stil.


Så får det heller være at det ikke er kjempekreativt eller nymotens, men det er MEG!!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Fant bloggen din på Nib! Leggeer meg som følger, jeg!
    Stikk gjerne innom meg og ta noen lodd, har en liten blogg-basar på gang!!
    Fin onsdag til deg:-))))

    Klem

    SvarSlett
  2. Var jo nettopp det som var poenget, vise fram DEG! Så, godt jobbet, og flott bilde:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.