Bakgrunn

FB

onsdag 21. mars 2012

Mini makeover, høytalere

Jeg har i lengre tid tenkt at de stygge høytalerne trengte males. De var folierte i bjørk eller lignende som overhodet ikke passa inn i stilen i stua.

Men så er det det med å faktisk gjøre det og ikke bare tenke. Det er noe helt annet, og det er sikkert ikke bare meg det gjelder?


Uansett, slik såg det ut før. Noe folierte greier, enkle billige høytalere som hører til anlegget.


Så var det frem med malingen og pensel. Brukte bare vanlig veggmaling, for det er svært lite slitasje siden de står på ei svevehylle over tven. Vaska lett over med en fuktig klut og satte igang å male.


Måtte ta bildet litt ifra, for ho mor har glemt å male siste strøket på kanten fremme. Kan sikkert se det helt inn mot selve høytaleren fremme. Men så ble malingen pakka vekk og pensler vasket, så det får bli en annen gang.

Lurte også på å trekke om selve platen forran med noe hvitt tynt stoff, men la det på is foreløpig.

At noe så enkelt som litt maling kan gjøre så stor forskjell. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.