Bakgrunn

FB

tirsdag 27. mars 2012

Taklampe

Når vi flytta inn i huset vårt måtte vi bytte ut de grusomme lampene som hang i taket. De var i heslig messing, og jeg er ikke så veldig glad i messing. Så noe av det første vi gjorde var å se etter nye lamper i taket.

Over spisestuen falt vi begge for denne lampen fra Ikea. Liker veldig godt at den er veldig lett å justere lengden på ved behov. Prisen spilte også inn, og ikke minst utseende liker jeg.



Så var det hva vi skulle gjøre over sofaavdelingen. For denne stygge greien kunne hvertfall IKKE bli hengende lenge. Grøsser nesten når jeg ser bilder av den nå, så stygg synes jeg den er.


Så fant vi en lampe vi likte på Clas Ohlson. Jeg ville ha en enkel lampe som passa i stil til spisestuelampen. Mannen ville ha en som kunne ha sparepærer i.


Og det kunne vi med denne, fin er den også.


Så til saken fordi jeg skulle så gjerne hatt en lik til å ha i gangen. Nå som det begynner å se bedre ut der ute må vi få gjort noe med lampen som henger der og. 

MEN, og det er ikke første gang det skjer meg heller. Så går den selvfølgelig ut av produksjon. Altid liker jeg ting som ikke er mulig å skaffe lenger. Det skjer gang på gang, husker enda favorittsjampen fra Loreal som var laget for håret mitt. Men det er en annen sak. Det er så typisk. Og ikke nok med det, jeg finner svært lite lamper som er av spot typen og har mulighet for sparepærer. Var visst lampedesigner jeg skulle blitt, hvis det i det hele tatt er noe som heter det....


Blås ut hvis du ser en for salg brukt eller lignende i butikker!!
Jeg blir veldig takknemlig for tips.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.