Bakgrunn

FB

mandag 13. august 2012

Gangen er ferdig!!

Endelig får en vel si. Det tok sin tid, men det var verdt å vente på.  Mulig jeg skal ha noe til venstre for speilet, men vet ikke hva. Hadde en plan der, men det ble ikke så fint som jeg såg for meg. Men det kan jo være tomt også, alle flater må ikke ha bilder eller pynt på seg.


Her er veggen i sin helhet med skoskap og pynt oppå som vist i eget innlegg før.


Speilet jeg malte for ikke lenge siden er kommet opp på veggen.  Synes det ble kjempefint, akkurat passe størrelse på det, og det ble kjempefint i hvitt.


Har hengt opp to trehjerter ved siden av speilet. De er kjøpt på GH Interiør hjemme på Os. De matcher lyktene med hjerter som står oppå og er kjøpt på samme sted.

 

Har hengt to trehjerter rundt sløyfebåndet på blikkboksen brukt som blomsterpotte  med "grønn" planten i. De er kjøpt i en pakning på 4 og kommer fra Princess. Tror de egentlig er ment å ha som dekorasjon rundt lys. Så fine hjerter sa 3 åringen, like interiørinteressert som sin mor.

Nå kan jeg stolt vise frem gangen til folk som er på besøk. Ikke bare skynde oss gjennom den og inn i stuen. Svigermor var innom en dag og synes det ble kjempefint, og jeg kan vel skjønt si meg enig. Helheten var veldig bra og alt passet fint sammen, akkurat som jeg altid gjør sa hun. Det var veldig meg!! Nå er det endelig et rom jeg trives med. Eneste som mangler er å tette trappen og lage bod under der, for mye rot og ting der nå. Men det skjer ikke med det første, men det skal skje.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du delte Giveawayen min på egen blogg! Det setter jeg stor pris på! Herlig blogg du har!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.