Bakgrunn

FB

lørdag 25. august 2012

Kjøttboller med pasta og snøfrisk

Dette er en rett vi har laget i flere år, mener å huske jeg fant oppskriftsark på den på en Mega. God er den uansett og her er oppskriften.


Del en paprika og en rødløk


Stek det i en wok med litt olje til de er blitt myke


Kok pasta til så mange porsjoner du ønsker. Jeg bruker som regel ett fullt litermål som her, litt over en liter. Det er passende til oss, 2 voksne og 2 barn (3 og 4 år) som til tider kan spise veldig mye.


Når paprika/rødløken er møre stek kjøttbollene sammen med det så de blir varme.
-Har prøvd å snu bildet men det fungerer overhodet ikke-


Bland sammen en boks Snøfrisk oppi alt sammen. Varm opp til den blir flytende og smøres inn i massen.

Bland sammen med pastaen og server.

(glemte å ta bilde av etter blanding, vi var så sultne at vi hev innpå...)

3 kommentarer:

  1. Mmm det så godt ut , det må prøves en dag ja.

    God lørdag , Marit,

    SvarSlett
  2. Det høres godt ut, og ikke altfor komlisert heller! Det skal definitivt prøves en dag!

    SvarSlett
  3. Det hørtes godt ut. Kanskje teste det imorgen...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.