Bakgrunn

FB

søndag 5. august 2012

Ny duk

Simpelten elsker salg. Denne duken kjøpte jeg på sommersalget til Princess. Jeg betalte 40 kroner, en god pris det for en løper. Lilla og fin med blomster og jeg kjøpte selvfølgelig matchende servietter, serviettgal som jeg er. Det siste jeg sa til meg selv før jeg shoppa et par småting den dagen var "ikke kjøp flere servietter nå" men så var det jo akkurat det jeg gjorde. Merkelig det der, samme om en sier at nå skal en ikke kjøpe mer interiørting på en stund- funker jo ikke. Meg det er noe galt med eller?


Uansett, var ikke duken kjempefin?


Den ligger på spisebordet og lysfatet mitt står oppå.

Sommerlig og fin, men passer jo egentlig hele året.

1 kommentar:

  1. Kjempefin! :-D
    Er jo så fint med både blomstermønster og lilla!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.