Bakgrunn

FB

torsdag 16. august 2012

Hege dag!

Idag har vært en gjøre som jeg vil selv dag. Eller litt av dagen hvertfall....

Jeg hadde time hos tannlegen halv ett, ikke det at det egentlig er det jeg vil bruke tiden på. Men når man har en påbegynnt rotfylling, så må man jo bare gjøre det. Selv om kortet lå i lommeboken og grudde seg til å bli brukt. Fy søren hvor dyrt det er å gå til tannlegen, håper bare jeg slipper unna å få krone ettersom tannlegen fortalte det kosta 5 tusen kroner. Det er jo ran på høylys dag! Men nok om fæle (og dyre) ting...

Etter tannlegen dro jeg til Sandnes og hadde bestemt meg for å ikke bruke så mye penger idag ettersom det nok kommer til å koste litt hos tannlegen. Men litt småting ble det, og det synes jeg at jeg fortjente- tross alt.


- Servietter, hvem kan vel motstå det. Attpåtil lilla og kosta bare 10 kroner på Kid.
- To små trehjerter fra Nille som jeg ikke egentlig vet hva jeg skal bruke til, men måtte bare ha de.
- En plastvase som knapt er synlig på bildet som fulgte med siste nummer av 123.
- Duftlys i boks fra Nille til 15 kroner- dufta kjempegodt.


I skrivende stund har jeg Babyfoot på føttene for å peele vekk død hud og få babyføtter.
(Tenkte å skrive litt mer om dette i annet innlegg senere) 

Hva er vel bedre å fordrive tiden med enn to Interiørblader og den siste Ikea katalogen. Samt kikke innom kjente og nye blogger på bloggrullen min og andre jeg kommer over.

O deilige torsdag, nest siste feriedag!!!


1 kommentar:

  1. Så deilig med en slik dag da, foruten tannlegetimen.. Tannlege er så dyrt at det er vemmelig. Æsj...

    Jeg har fri imorgen og snuppeline skal på skolen, så da blir det nok litt Tonje Merethetid... Det trengs innimellom.

    Ønsker deg en flott helg!
    Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.