Bakgrunn

FB

fredag 16. november 2012

Julegavetips småjenter

Neste på julegavelisten er småjentene. Jeg vil si alt fra 2 til 6 år på denne kategorien. Jeg har sjekket endel på BR sine sider og tenkt endel på hva min egen datter på 3,5 år har av leker.

Selv jeg som har barn synes ikke det er lett å kjøpe gaver til små jenter. Mye av det har nok med at jeg er litt kresen på å kjøpe, og ikke så veldig glad i småting uten "mål og mening". Da tenker jeg på småting som bare forsvinner og ikke brukes til noe, eksempel mange små deler i Lego Friends settene.

Men dette er de ideene jeg har kommet på til småjenter.



1. Baby Born dukke med diverse utstyr.
2. Barbiedukke er en klassiker til små jenter.
3. DVDer, her har jeg funnet en med Barbie, men det finnes jo mange andre å velge mellom.
4. Trille til dukker
5. Cd spiller, her en med Hello Kitty som jeg vet ville falt i smak hos min lille jente.
6. Dukkeklær til BabyBorn dukken finner i mange fasonger og til ulike priser.
7. Littlest Pet Shop er mange små figurer med mye utstyr og småting til. 
8. Lundby dukkehuset er en klassiker som har eksistert i mange år. 
9. Dukkefamilie en kan ha inni Lundby huset.
10. Eller en kan ha en Sylvanian bamsefamilie inni huset.
11. En sekk til bruk i barnehagen eller små turer, finnes i mange farger og design.
12. Matboks trenger vel alle småbarn en eller flere av.
13. Lego Friends er lego med jentetema og mer jentete farger og utstyr. 

Kan jo samtidig tipse om Gavegeneratoren til BR leker som jeg synes er veldig smart. Du finner den her. Du kan stille inn prisen du vil betale for gaven, om det er jente eller gutt og også hvilken alder gaven er til. Mye av det jeg har funnet her har jeg tatt derfra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.