Bakgrunn

FB

tirsdag 13. november 2012

Rengjøring av skjærefjøl i tre.


Jeg har en skjærefjøl i tre som min snille pappa laget til meg når jeg flyttet for meg selv. Den brukes primært til brød hjemme hos oss, men innimellom skjæres det andre ting på den også. Men jeg synes det er så vanskelig å få den skikkelig ren. Bruker zalo eller oppvaskvann, men skal jo ikke ha for mye vann siden den tross alt er laget av tre.


Så da er det bare å finne frem sitronflasken til teen og sprute lett over. Gni inn med en klut eller oppvaskkost og la det ligge litt før du skyller av og tørker. La den stå et sted og tørke helt opp før du setter på plass igjen i skuffer eller skap.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.