Bakgrunn

FB

onsdag 7. november 2012

Klutoppheng på kjøkkenet

Før hengte jeg kluten over vannkrana etter bruk, men synes ikke det var noe pent.
Så kom jeg på ideen med å ha sugekoppknagger under overskapet, direkte på flisene.
Og det synes jeg var en ganske smart løsning.


Nesten helt øverst, så de er ikke så veldig synlig.


Så henger jeg kluten på den etter bruk.
Jeg bytter klut annenhver dag så særlig skitten blir den ikke, og slipper lukt også.


Et annet smart tips er disse klutholderne med magnet fra Reenbergs.
Her henger min på kjøleskapet, men det følger også med magneter til at den kan henges oppi vasken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.