Bakgrunn

FB

torsdag 29. november 2012

Ny duftlys favoritt!

Jeg har tidligere alltid sverget til Ikea sine duftlys, Tindra med vaniljelukt. Men det er inntil nå. Ved en tilfeldighet kom jeg over Bolsius sine duftlys som blandt annet er til salgs på Plantasjen.


Nå kommer jeg nok til å prioritere de foran Ikea sine. Duften jeg falt for var Fresh Linen i hvitt. Jeg synes det er finest med hvite stearinlys uansett sesong, og når det gjelder duftlys skal det være lette dufter som ikke er for tunge. Her var jo denne Fresh Linen helt perfekt på alle måter og har derfor blitt min nye favoritt.

Så hvis du som meg er veldig glad i duftlys med lett duft er dette virkelig noe jeg anbefaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.