Bakgrunn

FB

torsdag 22. november 2012

Julegavetips tenåring gutt

Neste på julegavelisten er tenåringene, først ut er jentene. For min egen del så er vel tenåringer noe av det vanskeligste å kjøpe til, mange av de er veldig bestemte og vet hva de vil ha. Så bare det å i det hele tatt komme på noe er plusspoeng


De fire første er mer universelle tips som både passer jenter og gutter i samme alder.

1. Visa gavekort som kan brukes alle steder som tar Visa.
2. Elektrisk tannbørste er veldig smart for gammel og ung.
3. Dvd'er, med filmer eller serier.
4. Abbonement på et blad eller to hos Bladkongen

Så kommer den mer barske delen av denne tipslisten.

5. Deksel til mobiltelefonen i mange farger og fasonger
6. Mannlig leketøy i form av et fjernstyrt helikopter
7. Fifa eller andre spill til pc eller spillmaskin
8. Kortholder til kredittkort i hendig lite format

Ellers er jo gavekort på kjøpesenter eller en bestemt butikk alltid en klassiker, så er du sikker på at mottakeren får noe den ønsker seg. Det være seg klær eller andre produkter.

Dette var det jeg klarte skrape sammen kjapt, men synes det var veldig vanskelig. Ser jo virkelig at jeg kunne kommet på mye mer. Men når man selv ikke har tenåringer eller er rundt dem kjenner man ikke helt til det. Selv har jeg kjøpt julegave til bare en tenåring i år og synes det var fryktelig vanskelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.