Bakgrunn

FB

mandag 4. februar 2013

Ingenting er som blomster og planter

Ingenting er som å freshe opp hjemmet med litt nytt av planter og blomster. En bukett her og en ny frisk plante der gjør veldig mye for interiøret inne synes jeg. Jeg er ikke av de som har huset fult av planter overalt, men desto mer fornøyd med de jeg har.

Januar er tiden for å friske opp på denne fronten og her er mine tilskudd:


 En enkel grønnplante jeg ikke vet hva heter. Den var grønn, liten og fin og kosta bare noen og tjue kroner på 50% tilbudet til Plantasjen.


 En liten rosa orkide med mange mange blomster


Og denne fine perleblomstsaken i blått som kosta 25 kroner på Rema 1000. Det var ikke kommet noen blomster forrige uke og å er den på god vei til å blomstre på de små fine spirene. Det er jo en løkplante som er beregnet på utebruk, men hage har vi ikke mye av så derfor blir den inne og minner om våren som kommer om noen måneder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.