Bakgrunn

FB

torsdag 28. februar 2013

Nille, inspirasjon og innkjøp


Jeg er fast leser av bloggen til Nille og stikker ofte innom for å handle små eller store ting i denne butikken. Den siste tiden har de også fått nytt design på butikkene med svarte hyller og dekor som gjør det hele mer stilrent og ser dyrere ut enn før. Selv om varene er de samme. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med denne forandringen de har gjennomgått.


Med siste Boligpluss fulgte også en folder med Inspirasjon fra Nille. Bladet kan du også finne i landets mange Nille butikker. Her var det mye fint å hvile øynene på og mange godbiter jeg gjerne skulle hatt hjemme. Vil du se brosjyren elektronisk kan du trykke deg inn hit.


Jeg har alltid likt Nille og for mange mange år siden arbeidet jeg også i en Nille forretning på hjemstedet mitt. Skulle sjansen by seg igjen ville jeg svært gjerne satt pris på å jobbe i en Nille butikk igjen. Jeg er jo som kjent arbeidsledig for tiden så hvem vet...



Og siden jeg dedikerer et helt innlegg til Nille her må jeg jo vise frem små ting som har kommet i hus fra denne vidunderlige butikken den siste tiden.

 De små "sandkakeformene" er supre til å ha t-lys på lysfat eller rundt om i rommet. Den fine lysestaken i sølvdekor bak har jeg kikket på mange ganger og nå kunne jeg ikke bare la den stå fint i hyllen lenger. Den representerer min stil veldig godt og jeg elsker jo som kjent det meste som er sølv.


Den fine figuren med hjerte står sammen med de andre hvite i lignende stil på hjørnebordet.


Denne søte lille fuglen sitter ved siden av de hvite sinkhusene mine på hylla over tv'en.

Jeg har tidligere skrevet om flere ting jeg har fra Nille; julekortoppheng,
kortfarga hamptråd til innpakking, lyslenker med stjerner, minidiscokuler til dekor, kakao på pinne, og små krystaller til å pynte med. Også helt sikkert mye annet som jeg ikke kommer på akkurat nå.

Skulle du få lyst til å besøke en Nille forretning nær deg klikk deg inn HER for å finne ut hvor du kan dra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.