Bakgrunn

FB

onsdag 27. februar 2013

Morgenstund

"Morgenstund har gull i munn"

eller noen vil gjerne si:


"Morgenstund er tull i grunn"

Jeg er jo en Interiørblogger som også leser aktivt på Norske Interiørblogger. Men når det gjelder å delta i utfordringene der så har jeg aldri fått det helt til, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Når jeg så denne med å dele sitt beste Morgenøyeblikk  tenkte jeg at den kan jeg hvertfall delta i. Men så kom jeg aldri så langt at jeg fikk tatt bilder, laget og skrevet dette innlegget før fristen gikk ut. Men innlegget kan jeg jo lage selv om, så her kommer det.

For meg er et deilig morgen øyeblikk mange ting.

Det å kunne nyte en lat morgen i sengen er en ting.
Å kunne tilbringe dagens første minutt med mine to små skatter på 3 og 5 år.
Det å puste lettet ut når de er i barnehagen klar for dagen etter en litt mindre heldig start på dagen....
Og det å kunne sette seg ned hjemme i ro og mak og nyte en bedre frokost.


Her er det dekket fint på med avis, stearinlys og mye god mat.  

Nyt frokosten din og ha en fin dag videre!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.