Bakgrunn

FB

onsdag 20. februar 2013

Vimpelrekke igjen

Denne gang en liten en til hovedsoverommet

Jeg har en ide i hodet som ikke helt er gjennomført (enda...) til dekor på ene veggen på hovedsoverommet vårt. Men det har ikke helt blitt som jeg vil, enda. Mange grunner til det, en er at soverommet ikke er i den stand jeg vil og ikke akkurat er så mye brukt annet enn til å sove i....

Men en liten vimpelrekke er et lite steg i riktig retning.


Og såklart siden alt er i sort hvitt der inne måtte jo også denne fine vimpelrekken har de fargene i seg.


Så gjenstår det å se om det skjer noe mer på veggene i den nærmeste fremtid.

Neste innlegg fra dette rommet blir prosjektet mitt på veggen.
To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.