Bakgrunn

FB

onsdag 13. februar 2013

Giveaway hos Frøken Hege AVSLUTTET!!!


Denne giveawayen er AVSLUTTET!!!!


Jeg er veldig glad i giveaways på blogger ute i lander der, og prøver å delta i de fleste jeg kommer over.  Men føler nå midtvinters er en dårlig periode på dette. Så da setter jeg rett og slett i gang en selv da. Også kan man jo håpe at mange der ute følger etter.


Reglene er som følger:

1 lodd: for å følge bloggen via Google
2 lodd: for å linke til giveawayen på bloggen din med bildet over
3 lodd: for å legge meg til i blogglisten/bloggrullen din
4 lodd: for å like Frøken Hege på facebook 

-Totalt 10 lodd-

Vennligst skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. 

Trekning skjer klokken 20:00 søndag den 3 mars.


Nærmere bilde av vimpelrekken ser du under. 
Den er sort og hvitt, rundt 2 meter i total lengde. Hver vimpel måler ca 20 cm i lengde og det er 5 ulike design på de- totalt 6 vimpler.




12 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med! Fire lodd til meg:-) Kjempe fin vimpelrekke!

    SvarSlett
  2. Så fine vimpler! Den kan gjerne få henge på det jeg har tenkt å lage til hobbyrommet mitt :)
    Trekker 2 lodd
    Ingrid

    SvarSlett
  3. KLart jeg er med.
    1 lodd.
    Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. 5 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  5. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Jeg prøver lykken med 5 lodd.
    Følger deg med Google og Liker på Facebook.
    Ha en kjempe fin søndag kveld videre,
    å ønsker deg en kjempe fin uke :)
    Stor hilsen fra
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    SvarSlett
  7. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Blir gjerne med og tar 4 lodd for å følge deg på facebook ღ

    Ha en fin dag videre & fin premie ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  8. disse vimplene hadde blitt fine på rommet til mitt barnebarn:) liker på fb. ha en fin kveld! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  9. Hei hei :)
    Så fin vimpelrekke da - er det du som har laget den?
    Jeg blir gjerne med i trekningen, og trekker 6 lykkelodd.

    God klem fra Christine

    Ps: Har en slags give away på bloggen min nå, hvor du kan vinne en pakke med Fjordland Byggrynsgrøt, som ikke har kommet i butikkene enda!
    Jeg er noe som heter Buzzador, og skal fortelle om denne grøten og dele ut smaksprøver. En heldig leser av bloggen min vil få tilsendt en pakke :) Kjekt om du vil delta!

    SvarSlett
  10. SÅ fin!! :)
    Prøver meg på 6 lodd :)

    SvarSlett
  11. 7 lykkelodd på meg (alt unntatt blogginnlegg). Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.