Bakgrunn

FB

lørdag 16. mars 2013

Nytt lysfat

Endelig tror jeg at jeg også er fornøyd med den fine lysfatet i sølv. Nå har jeg tre lysfat i hus, men dette er desidert det fineste i rent utseende.


Jeg visste ikke helt hvilke farger jeg skulle bryte av med, så da ble det sølv all over.

Buddhaen fra Søstrene Grene sitter oppå enda.
Den nye lysestaken i sølv fra Nille passet jo perfekt.
Den lille t-lyskoppen i sølv er også fra Nille til den nette sum av 15 kroner.
Den fine kronen har blitt brukt til mye opp gjennom tiden og jeg har hatt de en stund nå, de kommer fra Ellos. 


Med lys på ser det slik ut, vakkert med levende lys mot alt sølvet.

I tillegg til dette har jeg et lysfat på spisebordet med sort lysestake og turkis sandkakeform blandt annet. På hjørnebordet mellom sofaene har jeg også et annet lysfat med hvite gipsfigurer på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.