Bakgrunn

FB

søndag 10. mars 2013

Skap ryddig!

Jeg er ekstremt ryddig og systematisk av meg, det kan jeg ikke stikke under en stol. Det er nok en av de nyttigste og viktigste egenskapene mine, men tro meg det kan faktisk bli for mye av det gode noen ganger.

Denne gangen gikk det utover klesskapet mitt, som nederst i bunnen har sett ut som et takras. Ting har bare blitt slengt inn der, noen ganger uten annen mål og mening enn å få det bort fra gulvet.
Da blir det kaos da, det sier seg selv.

Men nå er det ryddig og det til gangs!!


En boks med ting som er overflødig av barneklær og diverse annet som er for salg.
Diverse som er for god kvalitet til å bare kastes eller gis bort.  

I den grønne boksen øverst er det et "gavelager". Dette er en genial ting å ha i hus hvis et av barna plutselig blir invitert i bursdag og vi ikke rekker å dra på butikken. Også smart hvis man er bedt bort til venninner og føler man skal ha med seg noe stort eller lite. Jeg har også et par småting oppi hvis det skal gis som ett tillegg til evt andre gaver. Hovedsaklig har jeg mest ting til barna nå, men også 2 Qualy fuglehus fra Ebay er lagret.

Dette var dagens tips for jeg synes virkelig dette er en smart ting å ha i hus for travle mennesker og vi som er opptatt av å gjøre gode kjøp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.