Bakgrunn

FB

lørdag 30. mars 2013

Verdens beste støvsuger!

I fjor sommer skrev jeg dette innlegget om min Ergorapido som jeg vant i en Giveaway. Men siden den gang har jeg virkelig overhodet ikke forstått hvordan vi klarte oss uten denne... I tillegg har min søster fått en lik i julegave, og min far falt pladask etter å ha vært på besøk og sett den i bruk og dro sporenstreks hjem og kjøpte sin egen.



Og siden en god ting aldri kan gjentas for ofte må jeg bare lage dette skryte innlegget en gang til.

Jeg bruker den flere ganger om dagen. Små barn og brødskiver går ofte sammen, men da kommer det også ofte smuler av brødskivene og det er ikke alltid like ønskelig å spre utover hele huset. Så før smulene i det hele tatt rekker å ta ferden inn i stuen og gjerne opp i andre etasje og så er mor der og støvsuger de vekk.

Det er en avtakbar ministøvsuger inni, men denne har bare et fåtall ganger blitt brukt her. Men den er jo veldig fin å bruke i sofaen f.eks og man kan raskt støvsuge inni bilen. 

Noe av det enkleste med støvsugeren synes jeg er å rengjøre den. Man tar rett og slett ut filterkassetten og løsner støv og hår. En gang i uken bruker jeg i tillegg å rengjøre den med vann. Da løsner man først det overflødige med å dra i fjæren midt i filteret til venstre. Så skyller man begge delene under kaldt vann i springen til man ser de er rene. La de stå og tørke over natten og sett de deretter rett på plass i støvsugeren.


 For andre finesser og bruksområde les det forrige innlegget om den som du finner ved å trykke her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.