Bakgrunn

FB

mandag 4. mars 2013

Vaskerom


Det aller viktigste vi kikket etter da vi kjøpte huset her for 4 år siden var vaskerom. Der vi bodde før hadde vi vaskemaskin på badet og alt av klær ble også tørket der. Noe som i og for seg er ok hvis en ikke har en annen mulighet, men det var ikke en ønskelig situasjon synes jeg.

Så selv om vaskerommet her bare er 5 kvadrat er det de aller beste kvadratene som finnes.
For det er faktisk ikke alltid størrelsen det kommer an på.
Hvertfall IKKE når det gjelder vaskerom.

På bildet her er vaskerommet nyvasket for anledningen og helt ryddig. For det ser faktisk ikke alltid slik ut men vi har ganske god sortering av skitne klær så klarer stort sett å holde det i sjakk. Ca en gang i uken er alt av klær vasket og rene og i skapene istedet for på vaskerommet.

Innerst i rommet står vaskemaskinen nederst med en ramme skrudd i hvor trommelen står oppå. I det andre hjørnet står det et høy-skap med blå dør nede fra Ikea, for det er faktisk hele bredden på rommet en ser på bildet her. Jeg står i åpningen og tar bildet. Så rett innenfor døren er varmtvannsberederen og over den henger et skap. Så en liten utslagsvask, og det er faktisk alt man trenger på et vaskerom.

Klart jeg drømmer om 15 kvadrat og mye skap og benkeplass jeg og, men det er faktisk ikke mulig å oppnå her i dette huset og jeg nyter likevel rommet til sitt fulle.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.