Bakgrunn

FB

onsdag 3. april 2013

Dagens tips, servietter!

Dagens tips!


Igår fikk vi ny reklamefolder for Nille i posten, og der kom jeg over servietter til FEM kroner.
Siden jeg ELSKER Nille og har serviettdilla var dette et tilbud jeg ikke kunne la gå fra meg. 
Vil du lese tilbuds avisen på nett kan du trykke -her-


Enda bedre at idag er det handledag for mat og det skulle gjøres på Obs på Kvadrat, men en Nille butikk like ved. Bare å slå to fluer i en smekk det da!! Jeg hadde virkelig lyst å kjøpe en av hver pakke som stod i stativet, men det var et maks antall på 6 pr kunde. Og at jeg tross alt har en halvfull skuff med servietter så måtte jeg moderere meg til kun å kjøpe to pakker. Men jeg tok de to fineste av alle sammen, de som er avbildet i annonsen.

Så om du trenger vårlige servietter eller bare vil fornye litt så må du besøke en Nille butikk nær deg. For å finne ut hvor det er en trykk -her-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.