Bakgrunn

FB

søndag 14. april 2013

Nye knotter på skoskapet!

Helt siden vi gjorde ferdig gangen i fjor sommer var tanken at skoskapet skulle få nye knotter. Dessverre synes jeg at de kjedelige brune Hemnes knottene som fulgte med er av den mindre pene sorten. Jeg kjøpte da noen i "krystall" som var helt perfekte i rent utseende. Men det viste seg at de ikke var så praktiske siden to av de sprakk under bruk. Så håper jeg treffer mer blink med disse knottene i grå fra Søstrene Grene.


Til den nette sum av 10 kroner pr knott fikk skoskapet et nytt utseende og helheten ble mye bedre. 

Ikke alltid det skal så mye til, det viser jo dette rommet. Mye gjør lite. Tenkte også å fjerne lyslenken som henger rundt speilet der ute nå, for der var jo tanken at det skulle være til bruk i den mørke årstiden. Men nå som det går mot vår strømmer lyset mer inn der ute og snøfnugg passer vel ikke helt inn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.