Bakgrunn

FB

fredag 26. april 2013

Makeover bjørkehjerte

Jeg har et bjørkehjerte hengende utenfor inngangsdøren vår. Det fikk jeg laget på Aarestad Blomster i Sandnes en stund etter vi flyttet inn i huset her. Altså for snart 4 år siden. Jeg har hatt endel forskjellig pynt på det opp gjennom tiden, men det meste har blitt stygt av regnet og noe har sikkert ikke vært  beregnet på å ha ute engang. Samt at tråden det var bundet med var rusten og laget merker på vårt ellers så hvite hus.

Så noe måtte gjøres. Jeg strippet det fullstendig for fester og tråd og pynt og det som var og begynte å binde det på nytt med ny blomsterstreng. Siden det er endel år var kvistene bøyde og lå på samme posisjon selv om det meste av festene var borte.


Så nå henger det igjen ute og ønsker gjester velkommen. Har også fått nytt skilt på, dette er kjøpt på Blomster Dekor ute på Kvadrat. Også et lite hvitt hjerte i sisal har jeg hengt på, det koster ti kroner på Mester Grønn.

Nå er inngangspartiet oppfrisket til våren!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.