Bakgrunn

FB

fredag 12. april 2013

Ny løper i stuen.


Etter at jeg var i Oslo forrige helg var det EN viktig ting jeg skulle gjøre mens jeg var der. Det var å dra opp til Majorstua og gå på HM sin Home avdeling. De har bare en butikk med utvalget fra deres hjem kolleksjon, i tillegg til internett- og dit skulle jeg.

Det var nesten som å komme til himmelen for det var sååå mye fint der. Alt fra kjempefine putetrekk, vakre kjøkkenhåndklær, løpere, håndkler til bad og småting.  

Jeg kunne kjøpt nesten ALT om jeg:

1. hadde plass i bagasjen 
og 
2. om jeg var millionær.

Men siden jeg ikke kunne svare JA på noen av de spørsmålene så ble det kun et par ting som ble med hjem. Deriblandt denne kjempefine løperen i sort/hvitt som var på salg til den nette sum av 30 kroner.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.