Bakgrunn

FB

søndag 18. august 2013

Lite fuglehus

Dette lille fuglehuset kjøpte jeg på Feel interiør på Maxisenteret i Sandnes. Det var på salg og kostet bare 20 kroner. Men det var en uhorvelig stygg farge på, ettersom jeg hater grønt på alt egentlig. Men det var i tre og kunne jo lett males i en annen farge.

Som sagt så gjort!!


Så da tar man maling i valgfri farge og bare setter i gang. For å passe inn i min blåturkise fargeskala på kjøkkenet hvor dette skal henge valgte jeg en farge som harmonerte med dette.
Malingen tørket fort og jeg malte to tynne strøk.



1 kommentar:

  1. Utrolig hva et lite malingsstrøk kan gjøre med ting :) Det ble kjempefint!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.