Bakgrunn

FB

fredag 16. august 2013

Nye sløyfebånd på hengehjertene

Når vi sa oss ferdig med å pusse opp gangen hengte jeg opp disse to hjertene i tre som kommer fra GH interiør på Os. Men helt siden da har jeg aldri likt selve sløyfen som hjertene hang i, og det var jo en veldig enkelt sak å fikse. Jeg har et stort utvalg av sløyfer fra bla. Søstrene Grene og Ebay og prøvde meg frem med et utvalg av farger. Men valget falt denne gangen på helt hvite enkle tynne sløyfebånd. 


Det ble veldig mye enklere og renere med hvite bånd. Jeg laget med noe lengre bånd så sløyfene hang lenger ned så hengte jeg minirammen fra Different Design øverst. Denne er i samme stil som ellers i gangen og synes den passet veldig fint inn der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.