Bakgrunn

FB

tirsdag 6. august 2013

Rosa kleshengere

Ei lita jente på 4 år som er veldig glad i dukker har mange forskjellige dukkeklær. De oppbevares i det fine dukke skapet hun fikk til sin 3 års dag. Mor er vel kanskje like så glad i det skapet som henne! 


Her er nye bilder av skapet tatt på jenterommet. Det er litt fler klær inni der enn sist jeg tok bilder til -dette- innlegget. Så jeg måtte få tak i flere kleshengere men kunne ikke finne dette i noen butikker eller på internett.

Så hva gjør man da?


Jeg tegnet de av på et ark og sendte på epost til min far. Han laget opp 6 stykker av kryssfiner og de var klare til bruk rimelig kjapt. Men det var en kjedelig farge i et så fint skap, så det måtte gjøres noe med. 

Nå er det 6 nye ROSA kleshengere som henger fulle av dukkeklær i klesskapet igjen. Og både mor og 4 åringen er fornøyd. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.