Bakgrunn

FB

torsdag 29. august 2013

Tilbake etter tidenes helg!!

"Først NÅ et par dager etterpå kan en vel si at jeg har landa"

Opplevelsen jeg har gleda meg til i ett halvt års tid, er endelig over. 

For jeg, var som en av 25 tusen mennesker og så Robbie Williams på scenen på Viking Stadion. Her snakker vi ikke langt vekke så jeg så han som en prikk på scenen, men helt fremst ved gjerdet og kunne nesten tatt på han. Bildene under er tatt med min mobil fra der jeg stod og kan vise et bilde av hvor nært vi stod.



I vinter kom det ut i media at han skulle avslutte sin "Take The Crown Tour" i Stavanger og på Viking Stadion. Allerede fra første øyeblikk visste jeg at dette skulle jeg ha med meg, nå har jeg tross alt sagt i over ti års tid at om han kommer til Viking Stadion skulle jeg være der!!

Dagen billettene ble lagt ut på forhåndssalg satt jeg, og venninna mi- klar foran tastaturet og trykka f5 akkurat klokka ni for å sikre oss billetter. Og ikke hvilke som helst billetter heller, her snakker vi Golden Circle såklart. 

1950 kroner kosta det meg, men det ofra jeg nesten ikke en tanke...

Det som gjorde opplevelsen ekstra god var at vi var tidlig ute til stadion på søndag og fikk plass i prioritert kø. Vi ble stempla med nummer på hånda for vårt nummer i køen, fikk "Super Fan Zone" armbånd med teksten, "We Were Here First" Vi kom i køen i halv to tiden, og Robbie himself skulle ikke komme på scenen før klokken ni.

Når klokken var fire slapp vi inn. Så var det bare å slappe av og vente til helten skulle komme.


Resten er historie og tilbake sitter jeg med mange minner, lassevis av bilder og filmer og nye bekjentskaper fra køen til Golden Circle. Takk alle sammen for denne helgen og takk for at Robbie kom til byen.

Deler også link til reporter i Tv Vest Veronica Simone Fjeld sitt blogg innlegg om helgens konsert.

1 kommentar:

  1. Skulle så gjerne vært der:-))
    Så han for endel år siden i Gøteborg, han er jo bare helt rå live:-))

    Veronica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.