Bakgrunn

FB

lørdag 8. mars 2014

Endelig er Ommaggio i hus


Jeg har lenge siklet på Omaggio serien til Kæhler Design, og spesielt den store vasen i sort/hvitt med striper. Men det er såpass kostbare ting at det er ikke noe jeg bare kan kjøpe til meg selv sånn uten videre. 

Men nå fikk jeg tak i miniatyrvasene til en god pris og da måtte jeg slå til. Men jeg hadde ikke planer om å bruke de som vaser, her skulle de brukes som lysestaker. Jeg har jo en stor forkjærlighet for sort/hvitt i interiøret og har hatt det ganske lenge. Nå er det også moderne og det er mye å finne i den stilen i butikkene. 


Jeg har brukt to av de små vasene som lysestaker på brett.
En står sammen med et deilig duft lys på det lille firkanta fatet i sink jeg kjøpte i Danmark. Den andre står på et lysfat med speil i sølv på bokskapet i stua. Der går resten i sort og sølv og jeg synes det ble veldig tøft sammen.

Vasen i medium størrelse er enda på ønskelisten, den finnes -her-
Samme med den lille vasen også i sort som ser -slik- ut.


For å se resten av Omaggio serien til Kæhler Design trykk -her- 

1 kommentar:

  1. Venter sjølv på ein i svart og ein i rosa :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.