Bakgrunn

FB

torsdag 6. mars 2014

Nytt lysbrett med vårfarger

Jeg har lenge leitet etter et hvitt tre brett til å ha på spisebordet. Endelig fant jeg akkurat det jeg var på jakt etter hos SofiesVilla. Nå er jeg veldig glad i å handle på nett, men det kan ofte bli litt dyrt ettersom det tilkommer porto på kjøpet. Men siden jeg følger Sofies Villa på Instagram fikk jeg med meg da de hadde "Fri Frakt" og da passet det fint å slå til å kjøpe brettet!


Og siden det snart er vår og jeg ville ha noen friske farger på brettet måtte jeg kjøpe litt nytt inn også. Kremmerhuset har mye fint til en god pris og her fant jeg de to lysestakene i tre med mintfarger på. Den lille t-lyskoppen er fra Søstrene Grene, men er kjøpt for lenge siden og tror ikke de har den lenger. Samme med den lille hvite uglen, den er fra samme sted. For å gjøre det hele litt røft satte jeg påskeliljene i en røff utepotte fra Ikea. Under brettet ligger en Bertine Løper i mint, også den fra Kremmerhuset.

Nå er stua klar for VÅR!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.