Bakgrunn

FB

tirsdag 25. mars 2014

Trekning av Giveaway

Nå har jeg akkurat foretatt en trekning av giveawayen min jeg har kjørt den siste måneden. 

Premien var dette:


Det var stor interesse og jeg opplevde en økt trafikk tiden giveawayen på gikk. Forhåpentligvis har jeg fått nye lesere og fler kommentarer på min blogging.

Det var 27 kommentarer og mange som har trekt lodd.

Jeg har fått flere følgere på Instagram og Facebook og er superfornøyd med det!


Premien skal herved pakkes inn og sendes litt nordover i landet....






Nærmere bestemt til ei som er min navnesøster som også skriver blogg som har visse fellestrekk med min blogg, blandt annet interiør.


Hun heter Hege og bor i Ørsta og har bloggen



som du finner -her-


Gratulerer så mye  til Hege.


Send meg din adresse til:

frokenhege@gmail.com


så sender jeg deg gaven så fort jeg har muligheten.




1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.