Bakgrunn

FB

mandag 10. mars 2014

Stjerner på kjøkkenet

Jeg har stjerner flere steder på kjøkkenet, bland annet hengende mellom vinduene og på "pynteskapet"  I tillegg har jeg en sort trestjerne fra Nille stående i vinduskarmen. Så hva passet vel da bedre enn en lykt i grått med stjerne på. 


På ene bildet over har jeg tent "lys" oppi den i form av et t-lys som er batteridrevet. Da kan de stå på selv om de står bak gardina på kjøkkenet og det er ikke noe som brenner ned om jeg glemmer å skru av. 

Lykten er fra Nille til den nette sum av 39,50 Bedre pris enn det blir det ikke! De finnes også i hvitt og er sannsynligvis i en Nille forretning nær deg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.