Bakgrunn

FB

lørdag 29. mars 2014

Manuelas Cupcakes

Her en dag hadde jeg lyst på noe godt, og kom på jeg hadde kjøpt med meg Manuelas cupcake mix og frosting og satte igang og bake. Det kan vel egentlig knapt kalles å bake ettersom det bare er å mikse sammen ingredienser. Men enkelt og godt er det.


Du trenger:
Bakemiks til muffinsene
2 egg og kremfløte for å bruke i røren
Muffinsformer
Frosting
Melk til frostingmixen
Pynt 

Bland sammen alle ingrediensene til røre og kjør godt i kjøkkenmaskin. Fordel i 12 muffinsformer og stek etter anvisning på pakken. Avkjøl på rist mens du blander opp frostingen med kald melk. Fordel frostingen på de avkjølte muffinsene og pynt.

Her fikk barna være med å blande og porsjonere ut røren. Og ikke minst smake på røren etterpå, for det er jo det kjekkeste av alt må vire!! Pynte fikk de gjøre og, så det er litt mye pynt på noen plasser og lite på andre men det er litt av sjarmen når man tar med barna. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.