Bakgrunn

FB

mandag 20. februar 2012

Cake pops!!

Som jeg skrev før helgen prøvde jeg meg på kaketrenden Cake pops til bursdagsfeiring i helgen. Må gjenta at det var aller første gang og at det slett ikke var så enkelt som jeg trodde.


Dette er de ferdige kulene som veide 30 gram. Det stod i Hjemmet bilaget at dette var en passende størrelse å ha. Men jeg opplevde at flere av de fallt av pinnen, selv om jeg brukte "heftemasse" inni før jeg stakk i pinnen. Men de ble hvertfall kjempegode, og øvelse gjør mester. Så neste gang blir de nok perfekte.


Uansett om de var litt ustødige og ikke helt perfekte så ble jeg fornøyd.


Jeg satte de oppi en vase fyllt med aluminumsfolie og sukker så de stod stødig.
De er forøvrig pynta med 3 ulike typer krymmel. Myke pastellfarga kuler, dinosaurpynt og tutti frutti strø.

De er laget etter denne oppskriften.

De var kjempegode, og jeg fikk mye skryt så de kommer garantert til å bli laget ved flere anledninger.

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.