Bakgrunn

FB

lørdag 11. februar 2012

Morsdag!

Imorgen er det morsdag, så nå pryder disse 20 fine hvite rosene stuen min.


Er det da man skal si at min snille mann kom hjem med de?
Eller at jeg har kjøpt de selv?

Her er det sistnevnte.

Jeg er veldig glad i blomster, men ikke så veldig flink til å kjøpe de til meg selv. Blir et par ganger til helgen og slik, men så føler jeg de står så lite og visner. Men skal bli flinkere fordi jeg blir glad av og ha friske blomster rundt meg.

Er veldig glad i roser, men mer kresen på fargene. Synes de skal være hvite jeg da. Gule er ikke noe fint, forbinder det med begravelse av en eller annen grunn. Røde er også fine, men det er mer kjærlighet og ikke noe man kjøper til seg selv. Men som mannen kunne kommet hjem med. God morsdag imorgen alle sammen, har du fått blomster?

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar! Kjempefin blogg du har. Blir jammen inspirert av å se hva et malingsstrøk kan gjøre. Og så er det så deilig at det er noe vi damer kan få til selv! Har så mange tanker og planer... men så kreves det ofte en "handyman", og det er ikke bestandig at mannen er så ivrig.....
    Klem
    PS Jeg har også kjøpt morsdagsblomster til meg selv

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.