Bakgrunn

FB

fredag 3. februar 2012

Sun kan brukes til så mye


Er du som meg ute etter lette løsninger på ting som egentlig tar lang tid?
Da aller helst rengjøring og ting på kjøkkenet.
Da må du prøve denne superenkle måten å rengjøre en langpanne på.


Ser sin langpanne slik ut etter kort tids bruk?
Fortvil ikke, Sun oppvaskpulver er redningen for deg.


Strø pannen full av pulveret, så det dekker alle flekker.
Hell over vann så det dekker.

Sett det hele i ovnen på rundt 200 grader i 10-15 minutt.
Varierer på hvor fettete og skitten din panne er.


Ta den ut og skyll vannet med pulveret ned i vasken mens kaldt vann renner.
Skyll godt ut av med varmt vann og børst vekk med oppvaskkosten.

Så blir din panne også så ren.
Enkelt og greit, akkurat slik vi liker det!


1 kommentar:

  1. Lurt tips! Om jeg ikke bruker god, gammeldags stålull, så gjør jeg også sån. Men jeg lar det ofte stå i langpanna natten over. Da er det bare å skylde og vaske ut av dagen etter :)
    Vasketips er alltid kjekt :)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.