Bakgrunn

FB

lørdag 23. juni 2012

Interiørblader som dekor?


 Jeg har sett dette i flere interiørblader så hvorfor ikke prøve selv?
Før har alle Bolig Pluss bladene mine bare ligget i en kurv.


Ellers er det en regntung lørdag i Sandnes idag. Vi har brukt litt av dagen på Ikea, og der var vi ikke alene for å si det sånn. Hjelper vel heller ikke på at det åpnet nytt varehus forrige uke. Synes ikke det var blitt så veldig mye større jeg, men mer systematisk. Bare det er jo bra ettersom jeg hater butikker som bygger om, men resultatet etterpå blir jo bra.

Vi spiste lunch/middag der, og handla faktisk nesten ingenting. Men duftlysene kan jeg aldri dra på Ikea uten å kjøpe med meg. Også en kunstig plante som skal få henge på terrassen. Hvis det bare slutter å regne, og sommeren kommer.

Det er jo St Hans idag, noe som bør tilsi grilling og utekos. Men skal vi sitte ute her må vi ha regntøy og paraply med oss, så grillmaten blir laget inne. Heges gode potetsalat er såklart på plass, ingen grilling uten. Ellers skal vi spise marinert flintsteik fra Rema 1000, en stor favoritt i grillmat.

God St Hans til alle der ute,
hvordan dere enn tilbringer kvelden...

1 kommentar:

  1. Stakkar! Du venter du ja.. Eg er litt treig. Har ikkje sendt den ennå. SKAL få den avgårde denne veka. Eg lovar! ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.