Bakgrunn

FB

onsdag 13. juni 2012

Onsdagslykke!

Onsdagslykke er å få skryt på jobb, bruke lunchen til å shoppe litt, hente to glade smilende nydelige og skitne unger i barnehagen, og hente posten.

Inspirert av Nederst i Havna, og Marits hverdagsgleder, to blogger som jeg leser fast og har i min bloggrull- så måtte jeg lage mitt eget innlegg om Bolig Pluss som kom i posten idag. Jeg er garantert ikke den eneste bloggere som elsker dette bladet, og har vært abbonent en god stund nå.



Og når man har unnet seg en bukett med nydelige rosa peoner så blir det en fin kombinasjon.
De matcher jo tilogmed på fargene, ikke verst bare det!



Månedens cover


 De nyyyyydelige blomstene


Gleder meg til de spretter litt ut, da blir de garantert nydelige....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.