Bakgrunn

FB

fredag 6. januar 2012

Dagens shopping!!

Hvem elsker ikke å shoppe? Samme om det er ting man trenger, eller ikke trenger. Selv om jeg egentlig ikke er kjent for å kjøpe ting jeg ikke trenger. Trenger det jo ikke! Hehe :)

Men uansett- hadde en tilgodelapp på Princess som lå å ropte på meg i lommeboken. Slikt har en tendens til å gå i glemmeboken her (det rimte jo litt og jammen) Og siden jeg gikk forbi og såg store skilt med +40% på hørte jeg også butikken formelig rope "Hege, kom inn"

Som sagt så gjort. Og det var jo så mye fint. Også på salg- hvem kan motstå salg.

Men uansett- dette er det jeg kjøpte idag.


Ble to pakker av serviettene der så jeg fikk brukt opp hele beløpet på engang. Kubbelys trenger en jo altid-og en løper på  tilbud som kan matche det meste annet i sølv, grått, sort og hvitt som er i huset.



Også er det lysfatet over alle lysfat!!!

Jeg såg dette en god stund før jul, men da med førpris 279,- Noe jeg synes var litt i meste laget. Men klarte likevel ikke gi slipp på dette fatet i tankene mine. Og det igjen betyr jo at jeg bare måtte ha det. Men innen jeg hadde bestemt meg, og innen jeg kom meg til La Vida igjen så var det jo såklart tomt. Ingen fler lysfat på meg.

Kjente faktisk nesten at jeg ble lei meg- så mye jeg hadde gledet meg til å kjøpe det. I tillegg hadde jeg fått en god del penger til jul så jeg hadde virkelig noe å bruke.

Men uansett. Såg idag ett av disse fatene oppe i en hylle- og tenkte at det var nok et jeg hadde gått glipp av sist jeg var der. Spurte dama som jobba der hva det kosta- 179 sa hun. Sjekka også under på prislappen at det stod der, så mulig jeg såg feil pris sist. Hun spurte om jeg skulle ha det selv? Ja, sa jeg og tenkte hvorfor hun spurte om det. Jo, sa hun- for hun hadde et på bakrommet med en bitte liten skrape i. Som jeg i tillegg kunne få for halv pris.

Det var jo nesten bursdag og jul på samme tidspunkt og en ting jeg virkelig IKKE kunne la gå fra meg. Så fant hun fatet, og det var jo nesten ikke mulig å se dette lille merket. Såklart skulle jeg ha det. Og til 89,50 var det jo et så stort kupp at jeg måtte.

Så det var historien om det fineste lysfatet jeg har sett på lenge. Jeg vet ikke hvilket merke det er, eller hvem som leverer det for stod ikke noe på det. Men fint var det hvertfall. Og jeg ble meget glad!! Nå gjenstår det bare å finne ut hvor jeg skal ha det og hva jeg skal ha oppå det. Men jeg har en plan i hodet mitt på det....

Butikken det kommer fra er La Vida på Vågen i Sandnes Sentrum. Trolig en av mine favorittbutikker. Kommer trolig mer innlegg om dette senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.