Bakgrunn

FB

lørdag 14. januar 2012

Hvem har ikke en slik?

Snakker om cd hyller. Cd er ikke en fin ting å oppbevare åpent synes jeg. Burde bare vært plassert i skap og innelukka.


Jeg har, men har plassert den slik at den ikke skal bli sett. Men om det funker vet jeg ikke, jeg synes ikke det. 

Denne er av typen Benno fra Ikea. Det er vel ikke bare vårt hjem den er i. Har en til, men den er plassert på mannen sitt territorium. Altså kontoret i andre etasje. Eneste rommet i huset jeg ikke har noe å si på dekoren eller rengjøringen for den saks skyld.

Aller helst ville jeg hatt alle cd'ene digitalt, ok kanskje ikke alle- men de fleste. Det er ikke akkurat slik at jeg tar ut en og en cd og spiller likevel. Skal jeg høre musikk er det som regel fra Squeezeboxen min.

Så får vi se da hva som skjer med cd hylla i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.