Bakgrunn

FB

lørdag 21. januar 2012

Smoothie! Mudi! Smudi!

Uansett hva man kaller det, frukt kjørt i blender/stavmikser. Godt er det!
Det beste er jo at det er gjort på 5 minutt, knapt det engang.

Finn frem alt du trenger, har du blender er jo det best. Men funker og i stavmikser som jeg bruker, må bare gjøre det flere ganger om du skal lage mye. Oftest lager jeg bare en porsjon til ungene og litt til meg selv.


Du kan bruke hva du vil og hva du har. I noen blendere kan du bruke frosne ting, det går ikke slik jeg lager den. Men banan, blåbær, yoghurt og appelsinjuice ble brukt idag. Det er det som oftest er i hus her. Jeg har lest en kan ha gryn/musli i for å få det sunnere. Men aldri prøvd....


Miks det du vil, det du har og det du føler for. Nyt det til frokost, lunch eller kvelds.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.