Bakgrunn

FB

søndag 22. januar 2012

Rottinglampe

Denne lampen er one of a kind.

Det er min onkel, mammas bror som har laget den. Jeg kan huske den stod i stuen i hjemmet mitt da jeg vokste opp. Men da ikke i sort. Den ble nemlig sort i en spraye-periode da diverse ting fikk gjennomgå med sprayboksen.



Slik så den ut før Hege kom med sprayboksen sin.




Den er ganske så fin. Den er vevd sammen på en måte og lyset skinner mellom sprekkene. Når det er sagt så kan jeg skyte inn at jeg selv, helt egenhendig- har bytta ledning, støpsel og alt det elektriske til den. Og montert lyspæren også, det er ikke verst.

Den står oppe på Malm kommoden oppe i gangen. Under bildeveggen, har den svært sjelden på med lys i. Men fin er den uten og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.