Bakgrunn

FB

søndag 8. januar 2012

Favorittbutikker!

Alle som er interiørinteressert har favorittbutikker. Jeg også. Jeg har mange. Men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg liker best.

I Sandnes, byen jeg bor i- er det flere kjempefine interiørbutikker.

Smak som ligger i Langgata er en liten butikk med mye innhold. Mye på et lite sted. Du finner mye du liker, og kanskje litt du ikke liker. En superbra butikk som jeg altid må besøke. Vel å merke om jeg er i Sandnes alene og ungene ikke er med- da går det ikke an å gå inn dit. Smak sin søsterbutikk er Små som ligger like over gata som har barneklær og barneinteriør på menyen.



Nesten like overfor Smak ligger Interiør AK. På andre siden av gata. Det er en ganske stor butikk som går endel innover og har mye fint. De selger også Black Design. De har ikke så mye av den hvite stilen som er overalt synes jeg, og som er litt lei. Men veldig mye fint i alle prisklasser og smaker.


Den fineste av alle butikkene er nok Bærheim Interiør og Antikk. Den ligger i Gjesdalveien, et lite stykka unna Langgata. Her er det mer fine og staselige ting, og ting som "tar stor plass" (i mangel på bedre ord)



Den butikken jeg besøker oftest, ofte på grunn av beliggenheten er La Vida. Ikke det at jeg ikke vil besøke de to andre- men da må man ut og opp i "gatå" som en kaller det her. Ofte så regner det i Sandnes og da orker man ikke det. Eller man har ikke tid og går bare inne på Vågen. La Vida er en interiørbutikk som ikke har eksistert så lenge.



Man kan heller ikke nevne Interiørbutikker i Sandnes uten å få med Villa Rosa. Før var de plassert på to ulike steder, men en stund før jul endra de og er nå i en stor butikk. Den ligger også i Langgata, litt sør for Smak.



På Maxi senteret i utkanten av sentrum ligger Feel. De åpna i ny større og oppgradert butikk før jul da senteret hadde nyåpning. Dette er jo en kjede av butikker som ligger flere plasser i landet. De kjører samme stil som de andre butikkene, og har også endel wallstickers. Dog mye dyrere enn fra Ebay, men om man vil ha det med engang er dette stedet.


Dette er hvertfall de butikkene jeg er kunde og handler i. Har jeg glemt noen eller er det andre så send meg en epost eller legg igjen en kommentar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.