Bakgrunn

FB

mandag 16. januar 2012

En gammel stol

Oppe i gangen mellom soverommene og badet står en gammel stol.  Jeg sier gammel, men aner ikke hvor gammel den er egentlig. Men er uansett ikke som de nymotens stolene en kan kjøpe idag. Du kan tydelig se den er malt hvit i nyere tider, og at arbeidet ikke er gjort så nøye. For det skinner gjennom en mørkere farge under. Men det er vel noe av sjarmen med den.

Jeg kan huske at den har stått på rommet mitt hjemme i min fars hus siden jeg pussa opp rommet i lysebblått da jeg var 10-12 år. Jeg synes den er kjempefin og sjarmerende. Og ville nok ikke bytta den ut for noe nei.

Den blir ikke brukt som stol, for den står bare der til pynt med eller mindre. Har stasha den opp med en pute i sort/hvitt dyreprint for å understreke fargene som brukes der oppe. Altså sort/hvitt som i resten av huset nesten.



1 kommentar:

  1. Koselig stol :)
    Vi har en lignende, men uten armlener.
    Takk for hilsen, kjekt du likte reportasjen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.