Bakgrunn

FB

fredag 5. juli 2013

Hårbøyleholder

Har du småjenter i hus, spesielt om de har langt hår- har du kanskje en eller flere hårbøyle i hus. Jeg har ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med de og hvordan de skulle henges opp/oppbevares.

For å lage denne trenger du:

En større tørkerull (jeg brukte Serla Akrobat)
Stoff i valgfri farge, gjerne flere farger og mønstre
Saks
Tape


Klipp ønskelig stoff til tørkerullen og pakk den inn så fint og stramt som du bare klarer. 
Jeg tenkte egentlig å sy den fast, men inntil videre har jeg bare brukt tape og feste den med.

Det har nok noe med at når jeg først satte igang med denne ville jeg det skulle bli klart med engang. Sa noen utålmodig? Og at å sy tar nok noe lenger tid, og jeg er egentlig ikke så veldig flink til å sy. Kanskje en dag med noe mer tid syr jeg den inn og gjør den finere. Men her skal den stå inntil en vegg så ingen som ser tapen.

Jeg brukte sort stoff som dere ser og en stripe midt på av Hello Kitty stoff. Synes dette passet siden hårspennene har likt stoff på deg.

Du kan jo også tre en sløyfe gjennom tørkerullen og henge den opp, men jeg tenkte å la den stå i ei hylle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.