Bakgrunn

FB

torsdag 25. juli 2013

På besøk!

 Via Internett har jeg blitt kjent med ei søt dame som heter Elin. Vi har barn på samme alder og vi har en felles interesse for Interiør og fine ting. Jeg har ved flere anledninger truffet henne både her og der. Nå var anledningen her til å få dra på en miniferie til hennes hjem.

Jeg hadde med meg min datter og vi hadde tre fine dager sammen både store og små.

Siden min blogg handler hovedsaklig om interiør har jeg tatt noen stemningsbilder hjemme hos Elin på Landet som bloggen hennes så passelig heter. 


Huset er fra 1949 og er restaurert og bygget på i nyere tid. Det ligger i landlige omgivelser og det er en stor fint tomt rundt huset. Det er en egen terrasse med paviljong på hvor en kan sitte ute og nyte lange sommerkvelder. Elin har mange fine blomster og planter og dette kan man se flere steder rundt huset. På bildet over kan en se nedgangen til kjelleretasjen med store vindu med  vakker utsikt til naturen utenfor.


Men det er ikke bare ute det er fint i deres hus, også inne er det mye fint å hvile øynene på.
Huset har et stort fint kjøkken med dagslys som flommer inn fra store vinduer. Det aller fineste i huset fant jeg på en svevehylle over sofaen hvor det var plassert mange fine hvite elementer mot en mørk kontrastvegg. Her er tilogmed greinene sprayet hvite for å få den rette stemningen. Den store fine lampen henger over kjøkkenbordet og ga mye lys. Utenfor kjøkkenet under tak er det laget til en stor god pallesofa hvor man kan nyte morgenkaffen mens man ser på ungene som leker like ved.

Jeg må igjen si tusen takk for at vi fikk komme på besøk Elin og ikke minst tusen takk for at jeg fikk lage dette innlegget om det fine huset ditt.

For å besøke Elin sin blogg kan du trykke -her-

Du har også en uke til på deg for å være med i trekningen på sommerlotteriet hun har gående nå hvor du kan vinne en neglelakk og et valgfritt sett med øredobber.


(Innlegget er skrevet med tillatelse fra Elin på Landet)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.